Dziś jest Piątek, 17 maja 2024
Czytania

Biblioteka parafialna

wersja testowa

Tytuły: Wszystkie # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Autorzy: Wszystkie # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


 

Sortowanie rosnące Id Sortowanie malejące Sortowanie rosnące Autor Sortowanie malejące Sortowanie rosnące Tytuł Sortowanie malejące Sortowanie rosnące Wydawnictwo Sortowanie malejące Sortowanie rosnące Dział Sortowanie malejące
4472 Westwood, John Marketing plan czyli Jak zdobyć klienta.
Tytuł: Marketing plan czyli Jak zdobyć klienta.
Autor: Westwood, John
Dział: 33 - ekonomia
Wydawnictwo: Warszawa Business Press 1988
ISBN: 8390079852
Hasła przedmiotowe: Marketing ; poradnik; Przedsiębiorstwo ; planowanie ;
Warszawa Business Press 198833 - ekonomia
21669 Ambler T. Marketing od A do Z
Tytuł: Marketing od A do Z
Autor: Ambler T.
Dział: 159.9 - psychologia
Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej szkoły biznesu Kraków 1999
Wydawnictwo Profesjonalnej szkoły biznesu Kraków 1999 159.9 - psychologia
23223 Rogoziński K. red. Marketing usług profesjonalnych: Materiały z trzeciej międzynarodowej konferencji 21-22 maja 2001 roku: Kultura organizacyjna- osobowość profesjonalisty
Tytuł: Marketing usług profesjonalnych: Materiały z trzeciej międzynarodowej konferencji 21-22 maja 2001 roku: Kultura organizacyjna- osobowość profesjonalisty
Autor: Rogoziński K. red.
Dział: 159.9 - psychologia
Wydawnictwo: Wydano przez Katedra usług: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu 2001
Wydano przez Katedra usług: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu 2001 159.9 - psychologia
23224 Rogoziński K. red. Marketing usług profesjonalnych: Materiały z drugiej konferencji 22-23 maja 2000 roku : Jakość usług profesjonalnych
Tytuł: Marketing usług profesjonalnych: Materiały z drugiej konferencji 22-23 maja 2000 roku : Jakość usług profesjonalnych
Autor: Rogoziński K. red.
Dział: 159.9 - psychologia
Wydawnictwo: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu Poznań 2000
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu Poznań 2000 159.9 - psychologia
23225 Sztucki T. Marketing: sposób myślenia, system działania
Tytuł: Marketing: sposób myślenia, system działania
Autor: Sztucki T.
Dział: 159.9 - psychologia
Wydawnictwo: Agencja Wydawnicza Placet Warszawa 1992
Agencja Wydawnicza Placet Warszawa 1992 159.9 - psychologia
23227 Białecki K. Elementy marketingu eksportowego
Tytuł: Elementy marketingu eksportowego
Autor: Białecki K.
Dział: 159.9 - psychologia
Wydawnictwo: Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne Warszawa 1970
Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne Warszawa 1970 159.9 - psychologia
24163 Dach Z. Red. Kontrowersje wokół korzyści i kosztów integracji Polski z Unią Europejską
Tytuł: Kontrowersje wokół korzyści i kosztów integracji Polski z Unią Europejską
Autor: Dach Z. Red.
Dział: 33 - ekonomia
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Marketingu w Chrzanowie Chrzanów 1999
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Marketingu w Chrzanowie Chrzanów 1999 33 - ekonomia
24200 Dietl J. Marketing: wybrane zagadnienia
Tytuł: Marketing: wybrane zagadnienia
Autor: Dietl J.
Dział: 33 - ekonomia
Wydawnictwo: Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne Warszawa 1977
Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne Warszawa 1977 33 - ekonomia
25173 Dziwisz S. Kard. wiadectwo
Tytuł: wiadectwo
Autor: Dziwisz S. Kard.
Dział: 929 JP II - życie Jana Pawła II
Wydawnictwo: TBA Komunikacja Marketingowa Sp.z o.o. Warszawa 2007
TBA Komunikacja Marketingowa Sp.z o.o. Warszawa 2007 929 JP II - życie Jana Pawła II

Znaleziono pozycji: 9



Copyright 2003-2024 © Kongregacja Oratorium Św. Filipa Neri i parafia pw. NMP Matki Kościoła w Poznaniu
stat4u
Kalendarz
Czytania
Kongregacja Oratorium Św. Filipa Neri - Poznań
Siemens Centrale telefoniczne